st-pti: Thread: instancja

[<<] [<] Page 1 of 1 [>] [>>]
Subject: instancja
From: "ady,dlaPTI" ####@####.####
Date: 21 Oct 2012 12:13:41 +0100
Wolałbym "wystąpienie" . Bo instancja to kalka. Czy da się jeszcze coś z tym
zrobić?

a.

Subject: RE: [st-pti] instancja
From: Dorożyński Janusz ####@####.####
From: "Piotr W. Fuglewicz" ####@####.####
Date: 22 Oct 2012 22:12:16 +0100

Andrzeju

Kilak tygodni temu wystąpiliśmy z Markiem Średniawą na konferencji:
http://www.rynek-tlumaczen.pl/ z niemałym zresztą sukcesem :)

W efekcie Pani Marta Bartnicka
IBM Translation Services Centre Poland, Team Leader
zwróciła się do nas (Zespołu RJP) w sprawach terminologicznych.
Zaprzyjaźniliśmy się równeż z panem, który odpowiada w Google za
spolszczenia, biorąc pod uwagę moje stare MS-owe kontakty, możemy
zgromadzić terminologię z trzech wiodących ośrodków i się odnieść, wraz
z Zespołem RJP.

Tylko czy naprawdę mamy wolę, ochotę i energię, żeby zadanie wykonać?

Pozdrawiam
PWF

Może być wystąpienie, mnie się podobało wcielenie. ;)

From: "ady,dlaPTI" ####@####.####
Date: 22 Oct 2012 22:22:09 +0100
No ale młodzi polscy naukowcy wiedzą swoje

<http://www.computerworld.pl/news/386215/Nagroda.im.Witolda.Lipskiego.dla.na
jlepszych.mlodych.Polskich.naukowcow.informatykow.html>

ady

Subject: RE: Re: [st-pti] instancja
From: "ady,dlaPTI" ####@####.####
Date: 22 Oct 2012 22:46:26 +0100
To zależy ile mamy czasu.

Jeśli mało, to przecisnąłbym to przez Izbę Rzeczoznawców. Niech Odpowiednie
Osoby popracują i zarobią. Nie jestem Odpowiednią Osobą z referencjami w tej
dziedzinie, więc poza "chęcią szczerą", nie powinienem się w IR udzielać.

Jeśli dużo, to można sączyć kolejne kawałki tej listy na niniejsze forum, o
ile za wiedzą i zgodą.

Oczywiście jest jeszcze inny wariant: konferencja warsztatowa na żywo. Też
wymagałaby funduszy. Nie wiem jeszcze czyich.

Pozdrawiam, ad

  _____

From: "Piotr W. Fuglewicz" ####@####.####
Date: 22 Oct 2012 23:07:40 +0100

Masz sekcję -- myśl

ja myślę szeroko, nie wąsko więc chętnie zrobię coś na skalę

pzdr PWF