st-pti: Thread: polskie sortowanie w Wikipedii

[<<] [<] Page 1 of 1 [>] [>>]
Subject: polskie sortowanie w Wikipedii
From: "adydlapti" ####@####.####
Date: 28 Apr 2012 13:17:12 +0100

Znalazłem protezę do właściwego sortowania polskich haseł w Wikipedii,

Wiem, jak się Wikipedia poprawi, to trzeba będzie odkręcać, ale na razie

Dla miasta Łódź

{{DEFAULTSORT:Lzozdzz}}

Z grubsza załatwia sprawę

ady

Subject: RE: [st-pti] polskie sortowanie w Wikipedii
From: "adydlapti" ####@####.####
Date: 24 May 2012 12:09:23 +0100
Jeszcze inna proteza na wiki-sortowanie, którą odnalazłem

{{DEFAULTSORT:Goórbiel, Andrzej}}

Ja bym napisał

{{DEFAULTSORT:Gozrbiel, Andrzej}}

Ale to chyba gorszy sposób