st-pti: Re: [klio] 25 lat Raportu PTI z 1991

Subject: RE: [st-pti] RE: [klio] 25 lat Raportu PTI z 1991
From: Andrzej Dyżewski, ####@####.####
Date: 21 Jul 2016 09:47:47 +0100

Ten artykuł został przytoczony jedynie po to, żeby przypomnieć iż choroby nadgarstka u "komputerowców" są chorobą zawodową.

Jest dla mnie jasne, że pisanie bezwzrokowe, 10 palcami bardziej rozkłada obciążenie ręki niż pisanie jednym palcem.

Jeśli komuś są potrzebne do tego badania naukowe, to niech pomysli o kształceniu pianistów, gdzie bardzo ściśle są przyporządkowywane konkretne palce konkretnym klawiszom.

Jak znajdziecie mi stosowny grant, to udowodnię (z dużym prawdpoodobieńswem) podobną tezę dla klawiatur komputera.

/ad