st-pti: Re: [klio] 25 lat Raportu PTI z 1991

Subject: OD: [st-pti] RE: [klio] 25 lat Raportu PTI z 1991
From: ####@####.#### ####@####.####
Date: 20 Jul 2016 22:33:32 +0100

Pisanie na klawiaturze chyba bedzie zanikac w zwiazku z glosowym wprowadzaniem danych, chociaz w mniejszym stopniu dotyczy to pisania programow. Natomiast kapitalna sprawa jest myslenie "programistyczne" i szykie czytanie wlasnych programow szczegolnie duzych zajmujących kilkaset stron. Wiem z wlasnego doswiadczenia, ze wystarczy "spojrzec" na program wlasny i w mozgu zaczyna sie odtwarzac jego obraz i w sensie tekstu i w sensie logiki. Pomaga w tym trening szybkiego czytania -np. Podczas kserowania ksiazki udalo mi sie ja przeczytac a podczas wizyty w ksiegarni
wypada przejrzec pare ksiazek. To tak na "marginesie" dyskusji nie zawsze na zadany temat.
Przepraszam za pisownie ale na telefonie nie mam zdrowia na polskie ogonki. Ponadto zbliza sie polnoc.
A wiec dobranoc.
Pozdrawiam
Zygmunt R.