st-pti: webinar - walka z wiatrakami =========

Subject: RE: webinar - walka z wiatrakami =========
From: Andrzej Dyżewski, ####@####.####
Date: 9 May 2016 14:58:55 +0100

Pozdrawiamy, ad

-----Original Message-----
From: Akademia Webinaru ####@####.####
Sent: Monday, May 09, 2016 2:36 PM
To: Andrzej Dyżewski, pt

Ma Pan rację, jest to ciekawa forma, nie znałam jej wcześniej :) Ja
reprymendę również przyjmuję częściowo, dziękuję za rozszerzenie mojego
punktu widzenia. Ciekawe inicjatywy toczą się w świecie!

---

Agnieszka Ciereszko

Założyciel i trener Akademii Webinaru

Tel.: +48 603 782 713

Praktyczne szkolenia online dla Ciebie i Twojej firmy

www.akademiawebinaru.pl

Akademia Webinaru należąca do Virtus Centrum Wsparcia Aktywności i Rozwoju
Agnieszka Ciereszko zarejestrowana i prowadzona pod adresem ul. Hetmańska
110/8, 61-493 Poznań, NIP: 7822105504, REGON: 300857429