st-pti: degradacja mi oraz mnie

Subject: Re: [st-pti] degradacja mi oraz mnie
From: Marcin Paprzycki ####@####.####
Date: 26 Feb 2016 23:32:00 +0000

bede adwokatem diabla
nie wazne czy my bedziemy entuzjastyczni czy nie

tlum i jego jezyki zrobia swoje.....

to co autorytety beda uwazaly jest tak samo wazne dla procesow zmian w
jezyku jak wplyw sniezynk na tmperature piekla ..... jezykowego

serdecznie i wcale nie depresjonujaco,

--

Best International CS / IS Conference in Poland
Details: 		http://www.fedcsis.org