st-pti: polonizacja przez tłumaczący automat

Subject: polonizacja przez tłumaczący automat
From: Andrzej Dyżewski, ####@####.####
Date: 23 Feb 2016 20:19:29 +0000

http://www.debian.pl/threads/17250-OpenBravo-przystosowanie-do-polskich-waru
nk%C3%B3w

Forum od

Aug 2010

Skąd

Poznań

Postów

2

Witam!

System Openbravo ERP jest bardzo interesującym rozwiązaniem, które z
powodzeniem może być wykorzystywane w polskich przedsiębiorstwach. Niestety
tak jak zostało wspomniane darmowa polska lokalizacja dostępna jest jedynie
dla wersji 2.35. Ze swojej strony dodam, że pozostawia ona wiele do życzenia
jeśli chodzi o zastosowaną terminologie. Czasami ma się wrażenie, że do jej
wykonania zostało wykorzystane narzędzie tłumacz Google.

Całe szczęście istnieją komercyjne rozwiązania, które umożliwiają
polonizację interfejsu oraz dostosowanie systemu do polskich warunków
prawno-finansowych.

Pozdrawiam.