st-pti: Re: samoświadomość komputerów

Subject: Re: [st-pti] samoświadomość komputerów
From: Zygmunt Ryznar ####@####.####
Date: 30 Dec 2015 17:13:36 +0000

Prognozy długoterminowe przeważnie bywają złudne (nie tylko pogodowe). Na
przełomie lat 60-70  eksperci firmy Rand Corp. twierdzili, że "po roku
1990 nastąpi  bezpośrednie podłączenie maszyny  matematycznej do mózgu
 człowieka, zaś jeszcze do roku 2000 powstanie możliwość uczenia się
poprzez bezpośrednie utrwalanie
informacji  w komórkach mózgowych".
Zespoł HBP twierdzi, że do roku 2023 uda się zrealizować podstawową część
projektu. Poczekamy zobaczymy
Zygmunt Ryznar