st-pti: Big data - kontynuacja --------------- RE: [klio] Upowszechnienie terminu z listy terminologicznej PTI

Next by date: 9 Dec 2015 01:03:51 +0000 jeszcze o terminie gigadane ------------------------------- FW: [zomaz_plus] Fwd: Re: [el-zg] Posiedzenie ZG PTI, Andrzej Dyżewski, pt

Subject: Big data - kontynuacja --------------- RE: [klio] Upowszechnienie terminu z listy terminologicznej PTI
From: Andrzej Dyżewski, ####@####.####
Date: 9 Dec 2015 01:03:51 +0000

Znalazłem właśnie kolejny pomysł na Big Data

"dane wielkoskalowe"

/ady

  _____

From: Waclaw Iszkowski (EU) ####@####.####

[.]

A wracając do naszej sprawy -- OŚWIADCZENIE

Ja niżej podpisany nie jestem autorem terminu  gigadane

Co więcej wolałbym inny polski termin jak:  wielodane lub multidane

Nie jestem też członkiem ZTT RJP i nie brałem udziału w ich dyskusji

Ale zależy mi na polonizowaniu pojęć informatycznych - stąd udzielam się w
upowszechnieniu decyzji RJP.

I dlatego też proszę ZG PTI i wszystkich członków PTI o wsparcie
merytoryczne dla tego nowego polskiego terminu.

Oczywiście wszelkie zastrzeżenia przyjmuję do wiadomości i je rozważam, ale
tutaj przedkładam ustalenia RJP.

Z poważaniem

Wacław Iszkowski

Członek Honorowy PTI