st-pti: RE: [klio] High-Tech za "żelazną kurtyną".,Elektronika, komputery i systemy sterowania w PRL, konferencja naukowa

Previous by date: 13 Feb 2015 11:53:27 +0000 RE: [klio] High-Tech za "żelazną kurtyną".,Elektronika, komputery i systemy sterowania w PRL, konferencja naukowa, Andrzej Dyżewski (pt)
Next by date: 13 Feb 2015 11:53:27 +0000 FW: [klio] High-Tech za "żelazną kurtyną".,Elektronika, komputery i systemy sterowania w PRL, konferencja naukowa, Andrzej Dyżewski (pt)
Previous in thread: 13 Feb 2015 11:53:27 +0000 RE: [klio] High-Tech za "żelazną kurtyną".,Elektronika, komputery i systemy sterowania w PRL, konferencja naukowa, Andrzej Dyżewski (pt)
Next in thread: 13 Feb 2015 11:53:27 +0000 FW: [klio] High-Tech za "żelazną kurtyną".,Elektronika, komputery i systemy sterowania w PRL, konferencja naukowa, Andrzej Dyżewski (pt)

Subject: FW: [klio] High-Tech za "żelazną kurtyną".,Elektronika, komputery i systemy sterowania w PRL, konferencja naukowa
From: Andrzej Dyżewski ####@####.####
Date: 13 Feb 2015 11:53:27 +0000

fyi

-----Original Message-----
From: ####@####.#### ####@####.####
On Behalf Of Maciej M Sysło
Sent: Friday, February 13, 2015 11:55 AM
To: ####@####.####
Subject: RE: [klio] High-Tech za "żelazną kurtyną".,Elektronika, komputery i
systemy sterowania w PRL, konferencja naukowa

A oto odpowiedź Mistrza Jana (Miodka):

Drogi Maćku! Od socjologa można stworzyć wariantywne postacie mianownika
l.mn.,
czyli socjolodzy albo socjologowie - tak jak pedagodzy - pedagogowie,
profesorzy -
profesorowie, inżynierzy - inżynierowie, Norwedzy - Norwegowie czy
ambasadorzy -
ambasadorowie. Masz rację, zasięg końcówki -owie był kiedyś szerszy,
byli
np. ptaszkowie. Dziś mogą to być tylko ptaszki, ale - oczywiście -
państwo
Ptaszkowie. Bardzo serdecznie Cię pozdrawiam Janek

mmsyslo

W dniu 2015-02-13 11:51, Andrzej Dyżewski napisał(a):
> [...]
>  * Dyskusje muszą być zgodne z normami współżycia społecznego
> oraz statutu PTI
>  * Lista pomimo charakteru wewnętrznego stanowi miejsce publiczne
> ------
> * Wewnętrzna lista dyskusyjna sekcji historycznej Polskiego
> Towarzystwa Informatycznego
> * Informacje o liście oraz o tym jak się zapisać i wypisać:
> https://lista.pti.org.pl/sympa/info/klio
> * Załšczniki do mejli na listę nie mogš przekraczać w sumie 20
> MiB
> * Dyskusje muszš być zgodne z normami współżycia społecznego

http://ipn.gov.pl/__data/assets/word_doc/0004/139117/FormularzRej_HighTech.d
oc

--
http://mmsyslo.pl