st-pti: Re: [elka] Seminaria i warsztaty PTI

Subject: RE: [elka] Seminaria i warsztaty PTI
From: "ady.dlapt" ####@####.####
Date: 31 May 2014 22:27:47 +0100

Hmmm, zapewne masz wiele racji. Jednakże zwróciłem uwagę, że już w trzecim
akapicie wywodu popadasz w dylemat jak odmieniać:

"kiedy mysle o systemie agentowym to..."

gdybyś myślał jak o ludziach, to moim zdanie powinieneś był wyrazić się

"kiedy myślę o systemie agencyjnym, agenckim, agenturze itp."

chociaż... może język nawet techniczny nie powinien być do końca logiczny...

najuprzejmiej, ady