st-pti: klawiatura Francuzka i Rosjanka: RE: [klio] [el-zg-uipse] kontakt z Moskwą

Subject: klawiatura Francuzka i Rosjanka: RE: [klio] [el-zg-uipse] kontakt z Moskwą
From: "ady,dlaPTI" ####@####.####
Date: 17 Jan 2014 13:35:15 +0000
Dla niewymagających, na napisanie pojedynczych zdań z niestandardowych językach pozwala miniaturowa klawiaturka prz translatorze googla:

np. rosyjskiej

http://translate.google.pl/#ru/pl/

albo francuskiej

http://translate.google.pl/#fr/pl/

trzeba kliknąć na ikonkę klawiaturki, jeśli się komuś od razu nie rozwinie

//ady

From: "Maria Ganzha" ####@####.####