st-pti: RE: [PTI-L] Re: gdzie występuje funkcja BD.percentyl ?

Subject: RE: [PTI-L] Re: gdzie występuje funkcja BD.percentyl ?
From: "ady,dlaPTI" ####@####.####
Date: 23 Apr 2013 22:21:47 +0100
-----Original Message-----
From: ####@####.####
####@####.#### On Behalf Of Witold Rakoczy
Sent: Tuesday, April 16, 2013 11:48 AM
To: ####@####.####
Subject: [PTI-L] Re: gdzie występuje funkcja BD.percentyl ?

ady,dlaPTI ####@####.#### wrote on 2013-04-10_19:41

> -----Original Message----- From:
> ####@####.####
> ####@####.#### On Behalf Of
> Witold Rakoczy
> .
> .

> Jedno z drugim nie ma związku. Wolnościowe oprogramowanie jest
> po to, aby była alternatywa dla "prawie monopolisty". Do tego
> nie trzeba być lepszym, wystarczy być niegorszym...
>
> W.Rakoczy --
>
> [ady] dziękuję za podpowiedź; przyznam że na to nie wpadłem
>
> Wydawało mi się że Open Source to wylęgarnia nowych idei

> [...]

Dopiero dziś przeczytałem. I uśmiałem się setnie :-) Główny
specjalista od terminologii myli pojęcia ;-) Ady, przeczytaj
definicję reverse engineering, pliiiz...

[/ady]
http://en.wikipedia.org/wiki/Reverse_engineering

jaki tam specjalista, tylko tymczasowy koordynator Specjalistów, natomiast w
przytoczonej wyżej definicji emulacja na zasadach budowy nowej czarnej
skrzynki chyba podpada pod definicję RevEng

Poza tym, czy aby nie namawiasz do wielokrotnego wynajdywania
koła? Nie, żebym sugerował, że tak jest, a tylko tak, na wszelki
wypadek ;-)))

[ady] trochę rzeczywiście namawiam, odpowiem przy okazji na nastepujące
sugestie Sergiusza

"> Wydawało mi się że Open Source to wylęgarnia nowych idei

Bardzo Cię przepraszam, idei "arkusza kalkulacyjnego"? Może jeszcze idei
"smarowania masłem chleba"? A niech se lamerzy na piechotę liczą, jak nie
umieją w pamięci."

No cóż, w 1998 r

Pojawił się

"Extended Spread Sheet dataBASE"

http://en.wikipedia.org/wiki/Essbase

Jego wynalazcy najwyraźniej nie wiedzieli, że idea arkusza kalkulacyjnego
jest zużyta.

[/ady]
W.Rakoczy
--

[ady] pozdrawiam [/ady]

Lista dyskusyjna pti-l. Publikowac listy w calosci lub czesci (cytowac)
mozna
wylacznie z podaniem autora, bez ingerencji w tresc i po uzyskaniu zgody
autora. Wyslanie na Liste informacji handlowej jest zlamaniem prawa.