st-pti: Nowe życie dla Sekcji Terminologicznej PTI

Subject: RE: [st-pti] Nowe życie dla Sekcji Terminologicznej PTI
From: Piotr Karocki ####@####.####
Date: 23 Apr 2024 08:57:26 +0100

Wśród różnych zadań które ma PKN jest także tłumaczenie tytułów norm i ich
scope.
Czy ST PTI chciałoby się "bawić" w takie rzeczy?
Na ten przykład, na ile poprawne są następujące tłumaczenia:

ISO/IEEE 11073-10425E

Tytuł
Informatyka w ochronie zdrowia -- Współdziałanie urządzeń -- Część 10425:
Komunikacja z osobistymi urządzeniami medycznymi -- Rodzaj urządzeń -
Urządzenie do ciągłego monitorowania stężenia glukozy (CGM)

Tytuł (en)
Health informatics - Device interoperability - Part 10425: Personal Health
Device Communication - Device Specialization - Continuous Glucose Monitor
(CGM)

ISO/IEEE 11073-10472E

Tytuł
Informatyka w ochronie zdrowia -- Współdziałanie urządzeń -- Część 10472:
Komunikacja z osobistymi urządzeniami medycznymi -- Rodzaj urządzeń -
Monitor przyjmowania leków

Tytuł (en)
Health informatics - Device interoperability - Part 10472: Personal Health
Device Communication - Device Specialization - Medication Monitor

ISO 11073-10700E

Tytuł
Informatyka w ochronie zdrowia -- Współdziałanie urządzeń -- Część 10700:
Komunikacja z urządzeniami medycznymi stosowanymi w miejscu opieki nad
pacjentem --  …………..

Tytuł (en)
Health informatics - Device interoperability - Part 10700: Point‐of‐Care
Medical Device Communication - Standard for Base Requirements for
Participants in a Service‐Oriented Device Connectivity (SDC) System

ISO/IEEE 11073-10471E

Tytuł
Informatyka w ochronie zdrowia -- Współdziałanie urządzeń -- Część 10471:
Komunikacja
z osobistymi urządzeniami medycznymi -- Rodzaj urządzeń - Niezależne
koncentratory informacji o aktywności życiowej

Tytuł (en)
Health informatics - Device interoperability - Part 10471: Personal Health
Device Communication - Device Specialization - Independent Living Activity
Hub

ISO/IEEE 11073-10701E

Tytuł
Informatyka w ochronie zdrowia -- Współdziałanie urządzeń -- Część 10701:
Komunikacja z urządzeniami medycznymi stosowanymi w miejscu opieki nad
pacjentem -- ………….

Tytuł (en)
Health informatics - Device interoperability - Part 10701: Point-of-Care
Medical Device Communication - Metric Provisioning by Participants in a
Service-Oriented Device Connectivity (SDC) System