st-pti: Nowe życie dla Sekcji Terminologicznej PTI

Subject: RE: [st-pti] Nowe życie dla Sekcji Terminologicznej PTI
From: Piotr Karocki ####@####.####
Date: 17 Apr 2024 07:21:52 +0100

Do pomysłów "co by tu jeszcze zrobić panowie, co by tu jeszcze"
(parafrazując znany tekst) zgłaszam ideę nawiązania współpracy z PKN, przy
tłumaczeniu norm (szczególnie słownikowych).

Od: ####@####.#### ####@####.####
Date: niedz., 14 kwi 2024 o 14:26
Subject: ODP: [Klio] Re: Propozycja dla KLIO - Sekcji Terminologicznej
To: Lista dyskusyjna sekcji historycznej PTI ####@####.####
Cc: ####@####.#### ####@####.####

Szanowny Kolego Przewodniczący Sekcji terminologicznej PTI,
K&K z Sekcji Terminologicznej PTI

Dziękuję za odpowiedź na moje pytania.
Przyjrzałem się dyskusjo na liście FB - są bardzo ciekawe i nośne
merytorycznie. Ale ja akurat FB nie używam.
Listy dyskusyjnej Sekcji nie mogłem obejrzeć, bo mnie tam nie ma - ale chyba
od lutego 2023 nie była używana.

Pytaniem jest co dalej?
1. Czy można jakoś sprawdzić ilu jest obecnie zainteresowanych potencjalnych
członków Sekcji?
2. Może można ich zapytać poprzez listę Sekcji Terminologicznej?
3. Jak mógłbym się wpisać na tę listę?
4. Czy ta lista jest prowadzona na serwerze PTI, czy też istnieje dzięki
czyjeś uprzejmości?
5. W grupie Sekcji na FB jest około 190 członków - nie wiadomo czy wszyscy
są czynni, przynajmniej biernie?
6. Czy potencjalni członkowie Sekcji chcą jej aktywowania i jakie mają
propozycje w tej materii?
7. Czy np. chcieliby podyskutować nad terminologią SI/AI?

Prosiłbym o przekazanie tych wybranych pytań potencjalnym Członkom Sekcji.
Zależnie od odpowiedzi może spróbujemy reaktywować sekcję.
Serdecznie wszystkich pozdrawiam
Wacław Iszkowski