st-pti: Re: Sprawdzam czy jestem na liście

Subject: Re: [st-pti] Sprawdzam czy jestem na liście
From: "ady.dlapt" ####@####.####
Date: 16 Apr 2024 10:33:07 +0100

   Tak, przyszło. Można to odczytać publicznie tutaj:
https://lists.tldp.org/go.to?list=st-pti&cmd=monthbydate&month=202404

Tylko jedno mnie dziwi, dlaczego wszystkie mejle innych są zanonimizowane,
a Kolega występuje z pełnym adresem?

Chyba że to świadoma decyzja Nadawcy?

AD

wt., 16 kwi 2024, 09:22 użytkownik ####@####.#### ####@####.####