st-pti: startup

Subject: Re: [st-pti] startup
From: "Piotr W. Fuglewicz" ####@####.####
Date: 19 Oct 2012 21:22:26 +0100

To są tezy do dyskusji, która wykazała niezbicie, że mamy do czynienia z
pojęciem pustym.

Starożytny mnich Ockham prosił, żeby nie pieprzyć bez sensu, co Mleczko
zilustrował tak:
http://oknotest.pl/images/obrazy-abc-art/obywatelu-nie-pieprz-bez-sensu.jpg

Startap można nazwać testowanie idei, stanem przed-organizacyjnym,
stadium sprawdzania koncepcji i tak dalej. Nie ma on na ogół formy
organizacyjnej, a dotyczy Stasia, który w czymś dłubie. Nazywanie tego
specjalnym słowem mija się z wymaganiami starożytnego mnicha.

Pozdrawiam
PWF

Pozdrawiam
PWF