st-pti: Re: Prośba o opinię dla PG

Subject: Re: [st-pti] FW: Prośba o opinię dla PG
From: Maciej M. ####@####.####
Date: 25 Sep 2019 12:17:40 +0100

A dlaczego nie:
Organizowanie wydarzeń

Właśnie organizuje się:

konferencje, prezentacje, kolacje biznesowe/polityczne, rodzinne,

spotkania z wyborcami, spotkania z zainteresowanymi, spotkania z uczniami,

spotkania z rodzicami, spotkania z mieszkańcami, spotkania z autorami,
aktorami, celebrytami, politykami, itp.

MaciejS

śr., 25 wrz 2019 o 02:22 Andrew S Targowski ####@####.####