st-pti: Re: [elka] oficjalna pisownia na temat medalu 70

Subject: RE: [elka] oficjalna pisownia na temat medalu 70
From: Andrzej Dyżewski, ####@####.####
Date: 3 Jan 2019 16:32:47 +0000

Kolega WR skromnie napisał w ostatniej linijce

A przy okazji: jakże miło mieć świadomość, że komuś w tym kraju wciąż jeszcze zależy na tzw. zachowaniu form...

W.R.

+++++++++

osobiście uważam, że to jedna z ważniejszych (niezbywalnych) funkcji większości Towarzystw.

Bo jak nie my, to już nikt o formy nie zadba.

/ady