st-pti: Re: Kobiety w informatyce

Subject: RE: [st-pti] RE: Kobiety w informatyce
From: Andrew S Targowski ####@####.####
Date: 21 Apr 2018 22:07:59 +0100

Panie Zygmuncie

Sam  Pan pisze o jej Flow-Matic--języku symbolicznym. Podającym instrukcje typu PRINT, SAVE, itd.
To właśnie ten język był prekursorem COBOLA, który był opracowany przez Komitet. Podczas gdy Hooper opracowała ten j ezyk sama.

Co do porównywania talentów w informatyce między kobietami a mężczyznami to bym był b. ostrożny.
Podobną tezę wypowiedział swego czasu Prezydent (Rektor) Universytetu Harvarda Larry Somers.

"Larry Summers got fired from being the president of Harvard because of the ridiculous comments he made about women in math."

Ale "dzięki" jego uwadze kilka kobiet dla zatuszowania sprawy zostało natychmiast Prezydentami paru uniwersytetów z Ivy League, lub blisko nich.

AT