st-pti: Nieoczekiwana korzyść ze spamu

Subject: RE: [st-pti] Nieoczekiwana korzyść ze spamu
From: Andrew S Targowski ####@####.####
Date: 23 Mar 2018 03:25:47 +0000

Kol. Dorożynski:

Pana wywody nt. pochodzenia ze wsi, skwituję, że z uwagi na nazwisko
pochodzi Pan z tzw. szlachty zaściankowej. Owa grupa stopniowo ubożała
wskutek takiej a nie innej historii naszej Ojczyzny.

Ale pochodzenie ze wsi, jak Pan pisze, dało Panu tzw. zdrowy rozsądek,
który jest konieczny informatykowi. Przy okazji przypomnę, że chyba najlepszym
polskim premierem był Wincenty Witos, który po każdorazowym zakończeniu kadencji
wracał do domu i brał się za płóg, ponieważ nie stać go było na traktor.
Znam nieżle jego historię, zwłaszcza jego fair play podejście do J. Piłsudskiego.
Dlaczego? Niech Pan sam to rozszyfruje (czyli rozkoduje).