st-pti: Re: [klio] FW: PD: PD: ul/ Krzywickiego .Projekt Tablicy do dyskusji -pamiatka po IMM

Subject: RE: [klio] FW: PD: PD: ul/ Krzywickiego .Projekt Tablicy do dyskusji -pamiatka po IMM
From: Andrzej Dyżewski, ####@####.####
Date: 14 Nov 2017 09:42:48 +0000

-----Original Message-----
From: ####@####.#### ####@####.#### On Behalf Of Dorożyński Janusz
Sent: Tuesday, November 14, 2017 9:29 AM
To: ####@####.####

/
| "Wieloletni pionier" nie bardzo pasuje jedno z drugim.

Oksymoron? /ady - chyba tak/

| Wiodąca ...

Puryści podobno uznają to za rusycyzm - choć mnie to niespecjalnie przeszkadza w dobie apdejtowania prodżektów.

/ady - ale przodująca pachnie znowu socrealizmem/

JDo

------
* Wewnętrzna lista dyskusyjna sekcji historycznej Polskiego Towarzystwa Informatycznego
* Informacje o liście oraz o tym jak się zapisać i wypisać:
https://lista.pti.org.pl/sympa/info/klio
* Załączniki do mejli na listę nie mogą przekraczać w sumie 20 MiB
* Dyskusje muszą być zgodne z normami współżycia społecznego oraz statutu PTI
* Portal historyczny PTI
http://www.historiainformatyki.pl/