st-pti: Thread: Re: [st-pti] RE: [klio] [st-pti] RE: [st-pti] RE: Konsultacje w sprawie definicji pojęcia Informatyka

[<<] [<] Page 1 of 1 [>] [>>]
Subject: Re: [st-pti] RE: [klio] [st-pti] RE: [st-pti] RE: Konsultacje w sprawie definicji pojęcia Informatyka
From: "Jarek Deminet" ####@####.####
Date: 23 Jun 2020 18:46:09 +0100

Andrzeju,
gdzieś w szafie chyba mam poradnik elektrotechniczny z początków II RP, niestety mocno niekompletny (nie chcesz wiedzieć,
gdzie go znalazłem przed 60 laty...). Zdaje się, że bardzo porządnie napisany. Może go odnajdę przy okazji jakichś porządków.
W ogóle w okresie zaborów i w II RP troska o słownictwo była elementem patriotyzmu - żeby nie używać języka zaborców. Nie
tylko zresztą w Polsce, to samo było np. we Włoszech.
Pozdrawiam
Jarek

Send reply to:	"ST PTI" ####@####.####
From:	Andrzej Dyżewski, pt ####@####.####
To:	####@####.####
Copies to:	"'ST PTI'" ####@####.####
Date sent:	Tue, 23 Jun 2020 02:38:23 +0200
Subject:	[st-pti] RE: [klio] [st-pti] RE: [st-pti]

From: Andrzej Dyżewski, ####@####.####
Date: 23 Jun 2020 19:37:53 +0100

Ciekawe czy to napisał znany prof. elektrotechniki PW Kazimierz Drewnowski?

a w ogóle słowo elektrotechnika brzmi mi podobnie jak teleinformatyka

(też dużo sylab)

@dy

From:                         Andrzej Dyżewski, pt ####@####.####

To:                            ####@####.####

Copies to:                  "'ST PTI'" ####@####.####

Date sent:                  Tue, 23 Jun 2020 02:38:23 +0200

Subject:                     [st-pti] RE: [klio] [st-pti] RE: [st-pti]

> [...]

elektrotechnicznej. To

> zdaje się niewiele ponad 100 lat.

> ciekawe czy dałoby się coś takiego odnaleźć

On Behalf Of Grzegorz

####@####.#### >

####@####.####

####@####.#### wrote:

> [...]

> Dr Grzegorz Szewczyk

> Professor UAS Emeritus, Information Technology

> Phone: +358 (500) 803 454 / +48  (724) 253 758

Behalf Of Maciej

Waclaw Iszkowski (EU) ####@####.####

####@####.#### ####@####.####

####@####.#### ] On Behalf Of Zygmunt