st-pti: Thread: Re: [klio] onepage-it Zdzislaw Pawlak

[<<] [<] Page 1 of 1 [>] [>>]
Subject: RE: [klio] onepage-it Zdzislaw Pawlak
From: Andrzej Dyżewski, ####@####.####
Date: 28 Feb 2020 18:43:59 +0000

wśród materiałów polecam film z wykładu prof. Andrzeja Skowrona nt. dorobku Pawlaka który nagrało PTI w 2016 r.

http://mazowsze.pti.org.pl/13,aktualnosci/article:164

przy okazji uwaga terminologiczna:

zbiory przybliżone – rough sets – koncepcja przynależna Pawlakowi

zbiory rozmyte – fuzzy sets – koncepcja Loftiego Zadeha (1921-2017)

@dy

From: Marcin Paprzycki ####@####.####
Date: 28 Feb 2020 21:15:03 +0000

jest tez caly kawalek portalu
Janusza Zalewskiego

On 2020-02-28 19:43, Andrzej Dyżewski, pt wrote:
> [...]
> (52428800 bajtów)
> * Dyskusje musza być zgodne z normami współżycia społecznego oraz

Best International CS / IS Conference in Poland
Details: 		http://www.fedcsis.org
Facebook group: 	https://tinyurl.com/FedCSISonFB

From: Andrzej Dyżewski, ####@####.####
Date: 28 Feb 2020 21:34:42 +0000

słuszna uwaga

http://chc60.fgcu.edu/EN/HistoryDetail_Pawlak.aspx?c=10

From: Piotr Karocki ####@####.####
Date: 28 Feb 2020 21:37:10 +0000

https://link.springer.com/article/10.1007/BF01001956

Dostępny skan artykułu, z nagłówkiem "International Journal of Computer and
Information".

Ale żeby wyszukać, wszedłem na:
https://www.springer.com/journal/10766
czyli "International Journal of Parallel Programming".

Numer z artykułem:
https://link.springer.com/journal/10766/11/5

A tu mamy wyjaśnienie:
https://link.springer.com/journal/10766#about-journal-history

From: Zygmunt Ryznar ####@####.####
Date: 29 Feb 2020 10:03:02 +0000

Bardzo dziękuję !
ZR

From: ####@####.####
Date: 3 Mar 2020 18:19:35 +0000

Gwoli informacji:  Prof. Skowron , a nie Skowronek

A przy tym artykule ze Springera ciekawy jest okres od otrzymania do
druku:

	*

Received15 June 1981
	*

Revised15 September 1982
	*

Issue DateOctober 1982

A dzisiaj - chyba tylko czas recenzji jest krytyczny.

PS.

Byłbym wdzięczny za już opublikowany biogram Prof. Pawlaka.

Może warto wtedy będzie uzupełnić wpis w Wikipedii, a do tego jest
właśnie potrzebne takie źródło.

Pozdrawiam

Wacław Iszkowski

Links: