st-pti: Thread: Re: Urządzenie wielofunkcyjne

[<<] [<] Page 1 of 1 [>] [>>]
Subject: RE: [st-pti] Urządzenie wielofunkcyjne
From: "adydlapti" ####@####.####
Date: 3 Feb 2012 13:15:11 +0000

Kiedyś na sąsiedniej liscie proponowałem drukarkę wielofunkcyjną, ponieważ "urządzenie ..." jest zawsze drukarką (90% wykorzystania).

Ale można by pomyśleć, czy nie lepiej:

"skaner wielofunkcyjny"
"kopiarka wielofunkcyjna"

Etc.

Oczywiście to są żarty, i nic z tego się nie przyjmie.

-----
Też czasem mówię "kombajn", chociaż nie wszyscy rozumieją, gdy się do nich tak powie.

(ady)

A ja proponuję zastanowić się nad jakimś zgrabnym terminem na „urządzenie wielofunkcyjne”. Ta nazwa jest po prostu za długa. My z kolegą mówimy na to „kombajn” i chyba nie jesteśmy jedyni, ale chyba nie muszę tłumaczyć, że nie jest to dobra nazwa.

Przemysław Kapałka
Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Olsztyn
Specjalista ds. informatyki
tel. (89) 542-15-64 w. 78

From: Przemysław ####@####.####
Date: 3 Feb 2012 13:46:59 +0000

> [...]
> "kopiarka wielofunkcyjna"
>
> Etc.
>
> Oczywiście to są żarty, i nic z tego się nie przyjmie.

Żarty nie żarty, nadal za długie. Trzeba wymyślić jakiś termin składający się z jednego słowa albo dwóch krótkich.

> Też czasem mówię "kombajn", chociaż nie wszyscy rozumieją, gdy się do nich
> tak powie.

Ja kiedyś w rozmowie z laikiem powiedziałem, że obecnie programy zawierają wiele wodotrysków, i od razu usłyszałem pytanie: A co to takiego?

Przemek.