st-pti: Thread: Witam - RE: [PTI-L] Formuła grzecznosciowa w poczcie elektroniczej

[<<] [<] Page 1 of 1 [>] [>>]
Subject: Witam - RE: [PTI-L] Formuła grzecznosciowa w poczcie elektroniczej
From: "adydlapti" ####@####.####
Date: 28 Jan 2012 00:30:02 +0000

Wydaje mi się, że Witam jest wymyślone przez użytkowników elektronicznej korespondencji seryjnej

Chodzi o to żeby się maksymalnie uprzejmie np. zwrócić do 100000 osób niezależnie od wieku, płci, poglądów itp.

Zwracanie się w jednym mailu do staruszków o podlotków słowem Szanowni, kogoś rozśmieszy, a kogoś obrazi. „Witam” jest najbardziej neutralne.

Niestety w szponach korespondencji masowej jesteśmy chyba skazani na takie zjawiska.

ady

PS: zapraszam z takimi dyskusjami na listę Sekcji terminologicznej
http://lists.tldp.org/go.to?list=st-pti

From: Andrzej Dyżewski (dis1.f) +48 22 872 4 ####@####.####
Date: 28 Jan 2012 15:31:41 +0000

From: "Piotr W. Fuglewicz" ####@####.####
Date: 28 Jan 2012 16:13:03 +0000

Proszę o usunięcie mnie z grona subskrybentów niniejszej listy
Pozdrawiam
Piotr Fuglewicz
From: Marian ####@####.####
Date: 28 Jan 2012 16:39:08 +0000

To jest, jak zrozumiałem, pierwszy głos na liście ST PTI .
Piotrze, z przykrością żegnam Cię, że nawiążę do savoir vivre'owego
wątku na liście pti-l
Moc pozdrowień, mq

Piotr W. Fuglewicz wrote:

> Proszę o usunięcie mnie z grona subskrybentów niniejszej listy
> Pozdrawiam
> Piotr Fuglewicz
>
> ---
> ST-PTI. Lista dyskusyjna Sekcji Terminologicznej PTI. Archiwum
> publiczne listy: http://lists.tldp.org/go.to?list=st-pti

Marian Kuraś -- Cracow Academy of Economics, -- Dept. for I.S.
e-mail -- ####@####.#### ####@####.#### --
####@####.#### ####@####.#### --- ####@####.####
####@####.#### -- e-mail
http://www.ki.ae.krakow.pl/~kurasm
+48 (12) 293 5235 --- ph.: tel.|fax --- +48 (12) 293 5047
Effort and Good Will are Nothing Unless They bring Success

From: "adydlapti" ####@####.####
Date: 28 Jan 2012 16:50:56 +0000

Witaj Marianie

Poprosiłem Piotra, żeby jeszcze przez 2 godziny przemyślał swoją decyzję.

Wszystkie wątki z listy można prześledzić w jej archiwum publicznym.

Tutaj

http://lists.tldp.org/go.to?list=st-pti&cmd=monthbythread&month=201201

Nie było ich jeszcze zbyt duzo. Ale można się już do czegoś odnieść.

Pozdrawiam, ad