st-pti: wynik --- przetargu na prowadzenie Listy Dyskusyjnej Terminologicznej PTI [st-pti]

Subject: wynik --- przetargu na prowadzenie Listy Dyskusyjnej Terminologicznej PTI [st-pti]
From: Andrzej Dyżewski (dis1.f) +48 22 872 4 ####@####.####
Date: 27 Jan 2012 12:17:03 +0000

Najukochańsi,

wydaje się że udało się rozstrzygnąć przetarg na listę dyskusyjną terminologiczną. Oto rezultaty:

1. po dokumentację przetargową zgłosiły się 4 osoby

2. propozycje w terminie przedstawiły 2 osoby.

3. Propozycje były bardzo wyrównane.

4. W końcu po długim zastanowieniu wybrałem propozycję Sergiusza Pawłowicza. Drugą propozycję zakwalifikowałem jako pełnowartościową alternatywę bezpieczeństwa.

5. Propozycje Sergiusza testowaliśmy przez 2 tygodnie w gronie członków Sekcji Terminologicznej.

6. Po przeprowadzeniu kilku dostrojeń uznaję, że jest na tyle dorosła, że możemy już ją testować przy pełnym obciążeniu.

Zapisywać się można od teraz.

Powinno wystarczyć klikniecie eSubscribe z adresu poczty z którego chcemy korespondować, na stronie

http://lists.tldp.org/go.to?list=st-pti

gdzie znajduje się też archiwum listy, aktualizowane na bieżąco. W testach kopia listu zdecydowanie szybciej była na serwerze listy niż w mojej skrzynce.

Testujcie, zgłaszajcie dalsze uwagi, dyskutujcie...

Andrzej Dyżewski
Tymczasowy animator Sekcji Terminologicznej PTI
(opiekun listy ST-PTI zarazem)