st-pti: rządzić strachem?

Subject: Re: [st-pti]rządzić strachem?
From: Marian ####@####.####
Date: 1 Apr 2014 06:37:57 +0100

Andrzeju, ratunku!
*
Rządzenie to zupełnie inne pojęcie od zarządzania*. Wybiegnę nieco w
przyszłość  -- boję się, że w końcu znajdę wypowiedzi na graniczny
temat: temat zarządzania zarządzaniem (/management management/). Już
przed blisko rokiem wyrzuciłem rejestr zarządzania-czym-popadnie.
Strachów od ponad półwiecza nie boję się więc to mi nie straszne,
Groźnego też nie obawiam się choć Iwanem można byłoby zarządzać, choć
nauki wojskowe mnie nigdy nie ruszały. Pozostańmy w końcu przy tym
znaczeniu management i _dajmy sobie radę_ z tłumaczeniem z języka
nie-aż-tak-obcego i bez sensu nie 'zarządzajmy rozumem.' Sam już dawno
nie zwracam uwagi na podobne 'paradygmaty' (?) jak wspomniany -- po
prostu radzę z tym sobie -- I can manage without such moonshine.

Moc pozdrowień dla wszystkich tryących to manage with management etc.
Marian