st-pti: Re: [PTI-L] Re: last minute -- FW: [PTI-MAZ] FW: [st-pti] maszynowe opanowywanie terminologii -- sesja Sekcji Terminologicznej PTI, 24.10.2013, czwartek, godz. 18:00, Warszawa

Previous by date: 26 Oct 2013 00:26:17 +0100 Re: [PTI-L] Re: last minute -- FW: [PTI-MAZ] FW: [st-pti] maszynowe opanowywanie terminologii -- sesja Sekcji Terminologicznej PTI, 24.10.2013, czwartek, godz. 18:00, Warszawa, ady,dlaPTI
Previous in thread: 26 Oct 2013 00:26:17 +0100 Re: [PTI-L] Re: last minute -- FW: [PTI-MAZ] FW: [st-pti] maszynowe opanowywanie terminologii -- sesja Sekcji Terminologicznej PTI, 24.10.2013, czwartek, godz. 18:00, Warszawa, ady,dlaPTI

Subject: Re: [st-pti] RE: [PTI-L] Re: last minute -- FW: [PTI-MAZ] FW: [st-pti] maszynowe opanowywanie terminologii -- sesja Sekcji Terminologicznej PTI, 24.10.2013, czwartek, godz. 18:00, Warszawa
From: Marian ####@####.####
Date: 26 Oct 2013 00:26:17 +0100

Andrzeju:

jestem zawsze pokojowo nastawiony i nie z|wal|czam|czę -- zawsze pytam
np.: co to jest 1. zarządzanie | co to 2. jest ryzyko ... Zwykle
spotykam ludzi myślących, i chcących / próbujących odpowiedzieć. To
pozwala pytanym chwilę _pomyśleć_ i _dojść do rozumu_. W ten sposób
stosuję strategię wymuszanej autorefleksji czyli frontalnego i
pryncypialnego zwalczania bzdur. Chyba mądrzy ludzie nazywają takie
podejście sokratejskim a rozmawiać (jak mówią osłowie dialogować) nawet
na trudne tematy zawsze należy (stąd chyba powstało pojęcie dialogu
sokratejskiego. Widać, już Sokrates miał doświadczenia w ..........
terminologią i nie tylko i starał się po ludzku sobie i bliźnim
wyjaśniać rozwiązywać takie conundrumy. Sam czuję się jak gdybym właśnie
stworzył jakieś nowe pojęcie i sobie pragnął je wyjaśnić. Przepraszam
Cię za wprowadzenie w taki labirynt i życzę dziś | jutro dużo słońca i
unikania /conceptual mazes/ (chyba że napotkasz nieuniknione).
Marian