st-pti: FW: [Pti-klio] maszynowe radzenie sobie z terminologią --

Subject: Re: [st-pti] RE: [Pti-klio] maszynowe radzenie sobie z terminologią --
From: Marian ####@####.####
Date: 16 Oct 2013 20:44:01 +0100

Andrzeju,
wiem i już od wielu miesięcy staram mieć równo naostrzone górne i dolne
nożyczko. Musimy xały czas uczyć się ui pozostawać podatni na zmiany.
Zawsze będą przychodziły kolejne rzesze młodych twórczych fachurów. Mam
nadzieję, że doceniasz moją dzisiejszą inicjatywę 'pogadania' na temat
zarządzania między innymi. Idzie zima i już mi było tęskno za żywszą
dyskusją (niekoniecznie tfurczą).
Moc pozdrowień dla Ciebie i Familli, m,