st-pti: MFP?, RE: [st-pti] Urządzenie wielofunkcyjne

Subject: RE: [st-pti] MFP?, RE: [st-pti] Urządzenie wielofunkcyjne
From: "adydlapti" ####@####.####
Date: 6 Feb 2012 13:59:09 +0000

A ja dziś dostałem e-mail reklamowy

"Epson: wielofunkcyjne drukarki Wi-Fi ze zwrotem gotówki"

A potem w tekście

"Każdy użytkownik, który w lutym i w marcu br. kupi jedno z objętych promocją wielofunkcyjnych atramentowych urządzeń drukujących [...] wyposażonych w [...] może otrzymać [...] zależnie od modelu [...]."

A więc dążenie do skrótowości walczy w tym tekście z chęcią precyzyjnego opisu. Co zwycięży?

ady