st-pti: Re: [Pti-klio] informatyzacja administracji wg Gazety Prawnej

Subject: Re: [Pti-klio] informatyzacja administracji wg Gazety Prawnej
From: Marian ####@####.####
Date: 6 Feb 2012 11:25:47 +0000

Jestem ciekaw w szczególności rozumienia pojęć *GOSPODARKI OPARTEJ NA
WIEDZY* jakoż i *SPOŁECZEŃSTWA OPARTEGO NA WIEDZY*. W mojej opinii
niedoinformowanego i umiarkowanie douczonego pożeracza 'informacji' w
naszym społeczeństwie opartym na kontuarze budki z piwem i gospodarce
opartej na węglu i na tysiącletniej tradycji patriotycznych postaw nie
ma miejsca dla *ABSOLUTNEJ NIEKOMPETENCJI DECYDENTÓW*.
Jest zarazem GŁÓD MÓWIENIA LUDZKIM JEZYKIEM o sprawach, które dziś są
tym, co nazywamy 'informacją' i może służyć jako informacja szukającym
wiedzy zwykłym zjadaczom ciężko wypracowanego chleba. FANCY LINGO w
żadnym przypadku nie stają się INFORMACJĄ i nic nam, HOMO SAPIENSom,
oprócz dokuczliwego SZUMU nie dają, chociaż wydaje się, że rozumiemy, o
co chodzić może nadwcom, jeśli rozumieją to co my.
Sam proszę, KOMUNIKUJMY SIĘ -- dzielmy znaczenia (pojęcia), bo w
przeciwnym  przypadku, JENO GENERUJEMY SZUM, który jest nieznośny  i
całkowicie nieproduktywny,
choć przyznaję it looks / sounds fancy.

Pozdrawiam, mq

--

Marian Kuraś -- Cracow Academy of Economics, -- Dept. for I.S.