st-pti: MFP?, RE: [st-pti] Urządzenie wielofunkcyjne

Subject: MFP?, RE: [st-pti] Urządzenie wielofunkcyjne
From: "adydlapti" ####@####.####
Date: 6 Feb 2012 00:45:38 +0000

Chyba będzie nam trudno, przy tylko 40 milionach mówiących po polsku. Zajrzałem do Wikipedii wielojęzycznej:

Angielski: Nawet po angielsku nie ma dobrego wzorca - jest MFP (Multi Function Product), ale nie wiem czy Amerykanie tego rzeczywiście używają.

Francuzi mają: multifonction, tout-en-un (po polsku wszystko-w-jednym raczej nie przyjmie się)

Niemcy: Multifunktionsgerät, All-in-One-Gerät, MuFuG, MFP, Multifunction Printer (czyli to co proponowałem ! - drukarka wielofunkcyjna - nie wiedziałem z myślę po niemiecku),

Hiszpanie twierdzą, że MFP znaczy: Multi Function Printer/Product/Peripheral

Rosjanie: Многофункциональное устройство (МФУ), комбайн (a więc kombajn jest słowiański!)

Co Wy na to?

(ady)