st-pti: Re: ksiązka - słownik

Subject: RE: [st-pti] ksiązka - słownik
From: Piotr Karocki ####@####.####
Date: 28 Dec 2020 17:14:27 +0000

Jestem w PKN, i o ile pamietam kolejne 2382-z-kreską byly wycofywane (tak
jak wersje angielskie), niestety nie zrobiono 2382-bez-kreski.

I o ile pamiętam, apelowałem na tych łamach by PTI się aktywnie włączyło w
tworzenie takowych słowników (liczba mnoga, bo poza ISO jeszcze jest IEC i
chyba coś jeszze).