st-pti: Re: [klio] [st-pti] RE: Konsultacje w sprawie definicji pojęcia Informatyka

Subject: Re: [st-pti] RE: [klio] [st-pti] RE: Konsultacje w sprawie definicji pojęcia Informatyka
From: Marcin Paprzycki ####@####.####
Date: 12 Jun 2020 15:02:45 +0100

;-)

usilujesz zlapac wode, ktora przeplywa przez palce

wszystko plynie a informatyk wczoraj jest inna od informatyki dzisiaj i
inna od informatyki jutro

;-)

--

Best International CS / IS Conference in Poland
Details: 		http://www.fedcsis.org

--
Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
http://www.avg.com