st-pti: Re: [klio] onepage-it Zdzislaw Pawlak

Subject: Re: [st-pti] RE: [klio] onepage-it Zdzislaw Pawlak
From: ####@####.####
Date: 3 Mar 2020 18:19:35 +0000

Gwoli informacji:  Prof. Skowron , a nie Skowronek

A przy tym artykule ze Springera ciekawy jest okres od otrzymania do
druku:

	*

Received15 June 1981
	*

Revised15 September 1982
	*

Issue DateOctober 1982

A dzisiaj - chyba tylko czas recenzji jest krytyczny.

PS.

Byłbym wdzięczny za już opublikowany biogram Prof. Pawlaka.

Może warto wtedy będzie uzupełnić wpis w Wikipedii, a do tego jest
właśnie potrzebne takie źródło.

Pozdrawiam

Wacław Iszkowski

Links: