st-pti: Re: [klio] onepage-it Zdzislaw Pawlak

Subject: RE: [st-pti] RE: [klio] onepage-it Zdzislaw Pawlak
From: Piotr Karocki ####@####.####
Date: 28 Feb 2020 21:37:10 +0000

https://link.springer.com/article/10.1007/BF01001956

Dostępny skan artykułu, z nagłówkiem "International Journal of Computer and
Information".

Ale żeby wyszukać, wszedłem na:
https://www.springer.com/journal/10766
czyli "International Journal of Parallel Programming".

Numer z artykułem:
https://link.springer.com/journal/10766/11/5

A tu mamy wyjaśnienie:
https://link.springer.com/journal/10766#about-journal-history

On 2020-02-28 19:43, Andrzej Dyżewski, pt wrote:
> wśród materiałów polecam film z wykładu prof. Andrzeja Skowrona nt.
> dorobku Pawlaka który nagrało PTI w 2016 r.
>
> http://mazowsze.pti.org.pl/13,aktualnosci/article:164
>
> przy okazji uwaga terminologiczna:
>
> zbiory przybliżone – rough sets – koncepcja przynależna Pawlakowi
>
> zbiory rozmyte – fuzzy sets – koncepcja Loftiego Zadeha (1921-2017)
>
> @dy
>
> ####@####.####
> ####@####.#### *On Behalf Of *Zygmunt Ryznar
> *Sent:* Friday, February 28, 2020 3:01 PM
> *To:* pti-klio
> *Subject:* Re: [klio] onepage-it Zdzislaw Pawlak

> [...]

Best International CS / IS Conference in Poland
Details: 		http://www.fedcsis.org
Facebook group: 	https://tinyurl.com/FedCSISonFB

---
ST-PTI. Lista dyskusyjna Sekcji Terminologicznej PTI.
Archiwum publiczne listy: http://lists.tldp.org/go.to?list=st-pti
---