st-pti: Re: [elka] Terminologia: danologia

Subject: RE: [elka] Terminologia: danologia
From: Andrzej Dyżewski, ####@####.####
Date: 16 Dec 2019 11:21:24 +0000

Januszu,

jak każdy informatyk wiesz, ze odsyłacz zawierający &fbclid i wszystko co dalej można odciąć, i skrócić (ta sekwencja znaków jest szyfrem Twarzetnika, który jest zbędny dla treści), a więc w rzeczonym hiperlinku brzmi on de facto całkiem krótko

http://www.rjp.pan.pl/index.php?option=com_content&view=featured&Itemid=81

pozdrawia @dy