st-pti: FW: Zawiadomienie o spotkaniu strategicznym PTI

Subject: FW: Zawiadomienie o spotkaniu strategicznym PTI
From: Andrzej Dyżewski, ####@####.####
Date: 29 Jun 2019 13:12:42 +0100

Istnieje możliwość delegowania przedstawiciela sekcji do tzw spotkania
strategicznego PTI. Białystok, połowa września br.

Ktoś chętny? W razie nadmiaru chętnych wymyślimy jakiś sprawiedliwy klucz
selekcji.

poniżej garść szczegółów.

//ady

ps: na decyzję mamy czas do poniedziałku 1.07. w południe

| K&K!
|
| W związku z podjętą przez ZG decyzją o przystąpieniu do opracowania
| propozycji kolejnej strategii PTI - aktualna obowiązuje do 2020 roku -
| zapoczątkowaliśmy przygotowania do kolejnego zjazdu. ZG podjął
| stosowną uchwałę - przysyłam ją w załączeniu, która m.in. przewiduje
| zorganizowanie spotkania strategicznego bezpośrednio po konferencji
| KKIO'2019, w Białymstoku w dniach 13-15 września br. z udziałem
| członków ZG PTI [z członków delegowanych przez sekcje] przy okazji
kolejnego posiedzenia zarządu. Ramowe