st-pti: Re: system wczesnego ostrzegania w polskim słownictwie informatycznym

Subject: Re: [st-pti] system wczesnego ostrzegania w polskim słownictwie informatycznym
From: Bogdan Pilawski ####@####.####
Date: 24 May 2019 20:24:12 +0100

 Andrzej,
żeby nie było, że się ukrywałem albo dekowałem: PKN-KT 271.
pzdr.b.

    On Friday, 24 May 2019, 20:49:53 CEST, Andrzej Dyżewski, pt ####@####.#### wrote:

 Myślę, że trzeba nakreślić jakieś ramy (framework) kooperacji na linii PTI-PKN a membrowie jacyś zawsze się odezwą/znajdą.

From:                        Andrzej Dyżewski, pt ####@####.####
To:                            "'ST PTI'" ####@####.####
Date sent:                  Sun, 19 May 2019 13:05:31 +0200
Subject:                    [st-pti] system wczesnego ostrzegania w polskim
słownictwie infor
                                matycznym

> Wielce Szanowni,
> od dłuższego czasu zastanawiam się nad udoskonaleniem sposobów
> selekcjonowania nowego słownictwa informatycznego;
> A.      To czym już dysponujemy to
> 1.    kilka słowników elektronicznych i tradycyjnych
> funkcjonujących w przestrzeni publicznej
> 2.    luźne fora dyskusyjne na temat słownictwa IT
> 3.    słownictwo fachowe uzależnione od przypadkowych
> tłumaczy kilku podręczników użytkownika
>    oraz instrukcji obsługi
>
> B.    Jednocześnie brakuje trochę
> 1.    regularnego powstawania opinii na temat aktualnie
> [...]

Wolny od wirusów. www.avast.com

--- ST-PTI. Lista dyskusyjna Sekcji Terminologicznej PTI. Archiwum publiczne
listy: http://lists.tldp.org/go.to?list=st-pti ---