st-pti: Re: czy ten kurs promuje "myślenie komputacyjne" ?

Subject: Re: [st-pti] czy ten kurs promuje "myślenie komputacyjne" ?
From: Maciej M. ####@####.####
Date: 6 Nov 2018 20:15:40 +0000

Myślę, że każde posłużenie się obliczeniami dzisiaj powinno być poprzedzone
myśleniem komputacyjnym o tym, jak przygotować się do obliczeń, jak je
zaprojektować, a później wykonać i zinterpretować. Tak postępuje się od
zawsze, ale dzisiaj technologia obliczeniowa wdarła się do wszystkich
dziedzin i nie wystarczy "zdać" się na komputer czy na informatyka - proces
obliczeń powinien być ściśle związany z dziedziną, której dotyczy,
informatycy mogą go wspomóc, ale nie zastąpią myślenia osoby, dla której są
wykonywane obliczenia. Tyle w skrócie.
mmsyslo

wt., 6 lis 2018 o 09:25 Andrzej Dyżewski, pt ####@####.####

--