st-pti: Re: Kobiety w średniowieczu

Subject: RE: [st-pti] RE: Kobiety w średniowieczu
From: Andrew S Targowski ####@####.####
Date: 23 Apr 2018 16:21:54 +0100

Ciekawa uwaga o roli kobiet w średniowieczu. Może dlatego, że w tych Ciemnych Wiekach "mężczyzna" był na wagę złota.

Musiał bronić rodziny przed rozbojami.......

"Szczyt humanizmu" jak Pan ironicznie pisze wyraża się w "Zarzadzanie zasobami ludzkimi."

Fakt był taki, że na przełomie lat 1970/1980 zastąpiono w USA działy personalne działami zasobów ludzkich.

Uznano wówczas, że obok takich zasobów jak 3 M (MONEY, MACHINE, MATERIAL)  człowiek jest najważniejszym ZASOBEM przedsiębiorstwa.

Ponieważ on a nie maszyna wymyśla innowacje i gwarantuje patenty. Miała wówczas miejsce pierwsza fala pomagania indywidualnym wynalazcom pomocy państwa.

Np. zorganizowano w Bostonie na drodze 128 małe ośrodki dla indywidualnych twórców.

Niestety obecnie zerwano z tą strategią w USA. Ponieważ wysoko-kwalifikowany specjalista jest …za drogi.

Lepiej jego pracę zlecić do Azji lub do Polski.

„Ludzki zasób” zmieniono na disposable worker==jednorazowego pracownika, którego zwalnia się albo zatrudnia dla konkretnego zadania a nie trzyma stale na pensji.

--

Best International CS / IS Conference in Poland

Details:                                 http://www.fedcsis.org

Facebook group:               http://preview.tinyurl.com/yeazgvw

---

Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.

http://www.avg.com

---