st-pti: Re: Kobiety w informatyce

Subject: Re: [st-pti] RE: Kobiety w informatyce
From: Zygmunt Ryznar ####@####.####
Date: 22 Apr 2018 16:49:48 +0100

"Jezeli do dzisiaj w wielu miejscach model rodziny jest taki, ze
"kobieta do garow"
to wszystkie statystyki sa o kant stolu rozbil
kompletnie bez znaczenia"

Społeczne uwartunkowania  (typu" kobiety do garów") znaczenie mają,
ale przecież wiele kobiet piastowało najważniejsze stanowiska
panstwowe (królowe,prezydenci,premierzy..) i naukowe.
Temat dla medyków i socjologów. Wiele czynników musiało odegrać tutaj rolę.