st-pti: Re: Kobiety w informatyce

Subject: Re: [st-pti] RE: Kobiety w informatyce
From: Zygmunt Ryznar ####@####.####
Date: 21 Apr 2018 21:21:00 +0100

Jeszcze o kobietach w informatyce (w szerokim rozumieniu: computer
science, computing itp.).
Ciekawe, że kobiety w tej dziedzinie nie były wynalazcami technicznymi
(konstrukcyjnymi) lecz wyróżniały się w oprogramowaniu
(np. G.Hopper, Betty Holberton). Zapewne jest to związane z odmiennym
funkcjonowaniu ich mózgu (w stosunku do mężczyzn). Podobnie było w
muzyce: doskonałe wykonawczynie lecz nie kompozytorki.
Z.R.