st-pti: RE:Computer science a Turing i Zuse

Subject: Re: [st-pti] RE:Computer science a Turing i Zuse
From: Zygmunt Ryznar ####@####.####
Date: 18 Apr 2018 19:56:11 +0100

Pamiętamy - a jakze.!
Pamiętamy również że do ABC program był wczytywany na bieżąco
(obsługiwany przez 30 lamp)   z kart perforowanych   a więc nie byl
przechowywany w pamięci komputera.  Trzeba więc - bez względu na
stopnie naukowe - trzymać się tematu - nie chodzi przeciez tutaj  o
to, który komputer był pierwszy! Inaczej tworzymy tylko szum
informacyjny a nie wiedzę.
Z.R.