st-pti: czy ryzyko ma liczbę mnogą

Subject: Re: [st-pti] czy ryzyko maliczbę mnogą
From: Marian ####@####.####
Date: 8 May 2012 11:22:04 +0100

Andrzeju,

LITOŚCI! prof. Bralczyk jest jednoosobową i liczącą się FIRMĄ  jakoż i
prof.. Markiewicz.
Od wielu już lat p. A.Michnik nie występuje w liczbie mnogiej a
nieżyjący p. J.Kuroń jest w liczbie pojedynczej nie tylko dlatego, że
już nie żyje. My po prostu nie stosujemy tow. Gomólki wzorców pisania o
'wrogach' i im podobnych indywiduów w liczbie mnogiej.

the only one mq

--

Marian Kuraś -- Cracow Academy of Economics, -- Dept. for I.S.