st-pti: test7

Subject: RE: [st-pti] test7
From: Andrzej Dyżewski, ####@####.####
Date: 11 Feb 2017 23:59:10 +0000

Nigdy do końca nie będziemy w chmurze lokalnej. Teraz (od września 2016)
pojawiła się emanacja Sekcji Terminologicznej w postaci grupy Tw(arzętnika)

https://www.facebook.com/groups/PTI2PSI/

i co? znowu jakiś Tw dysponuje jakąś listą danych osobowych jakiejś grupy

Co do przeniesienia listy do infrastruktury PTI nie jestem przeciwny pod
warunkiem przeniesienia istotnych dla mnie funkcji;

Tymczasem obecne lista z funkcjami których pragnę jest prowadzona
bezkosztowo, a lista prywatna w infrastrukturze PTI musiałaby być
"kastomizowana"

moim zdaniem trochę szkoda funduszy na obiekt, który od 5 miesięcy działa
trochę jak lustro Tw, bo ma w 90%  streszczane wątki, które daleko
obszerniej poruszane są na Tw